Complimenten en klachten
*Alleskits is onderdeel van de Mental Care Group. Alles wat je in onderstaande tekst over Mentaal Beter leest, is ook van toepassing op Alleskits.
Bent u niet tevreden over de hulp die u krijgt of heeft u gekregen? Heeft u een klacht? Deel dat met ons. We kunnen ervan leren en voor ons kan uw inbreng reden zijn om iets te veranderen en onze zorg te verbeteren.
Bent u juist heel tevreden over de hulp dit u hebt ontvangen? Ook dat horen we graag. Het is altijd mogelijk om uw zorgen, ideeën of verbetersuggesties door te geven.
Klachten en complimenten zorgen voor betere hulp.
Klachten en onvrede
Heeft u een klacht over een medewerker van AlleskITs? Of bent u ontevreden over de bejegening van een medewerker? Of over keuzes die tijdens uw behandeling gemaakt zijn. Maar ook over tijden en onkosten. Dan is het wenselijk om daar zo snel mogelijk over in gesprek te gaan Meestal kunnen klachten in een eerste contact naar tevredenheid opgelost worden. Het beste kunt u dan in gesprek gaan met de medewerker of de klachtenfunctionaris.
Complimenten en tips
Voor complimenten en tips staan wij ook altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de behandeling of een behandelaar van Alleskits. Wilt u dit graag even laten weten? Dan kunt u een e-mail sturen naar onze klachtenfunctionaris. U kunt er ook voor kiezen een waardering achter te laten op Zorgkaart Nederland. U hoeft dan alleen de locatie of het team op te zoeken om vervolgens uw waardering of tips achter te laten. Alvast bedankt!
Klachtenfunctionaris
Wilt u graag ondersteuning bij uw klacht, dan kunt u uw onvrede of klacht bespreken met de klachtenfunctionaris. Zij probeert samen met u en, als het nodig is, met desbetreffende medewerker tot een passende oplossing te komen. De klachtenfunctionaris geeft onafhankelijk advies en informatie en kan bemiddeling bieden. De klachtenfunctionaris is ervoor cliënten en naasten die in behandeling zijn bij Mentaal Beter.
Klachtenfunctionaris Mentaal Beter:
Marion de Kruijf: 06 121 01 215
Meer informatie vind u in de klachtenregeling Wkkgz Mentaal Beter
Stap 1: In gesprek
Praat met uw behandelaar
Vertel het ons als u niet tevreden bent over onze hulp
Stap 2: Vraag de klachtenfunctionaris
Vindt u het moeilijk om over uw klacht te praten, Of komt er geen oplossing?
Vraag dan of de klachtenfunctionaris u kan helpen. Het telefoonnummer is 06 – 121 01 215
De klachtenfunctionaris is onafhankelijk kiest geen partij en heeft een bemiddelende rol. De Klachtenfunctionaris probeert samen met alle partijen tot een oplossing te komen.
Jonger dan 18 jaar?
Bent u ontevreden over de afhandeling van de klacht en ben u jonger dan 18 jaar dan kunt u naar de externe Klachtencommissie van Mentaal Beter.
Omschrijf uw klacht altijd zo duidelijk mogelijk en vermeld uw naam en geboortedatum. Voorzie uw klacht van uw handtekening. Zodra uw klacht binnen is ontvangt u een ontvangstbevestiging. Daarna zal de klachtenfunctionaris u nader informeren over de behandeling van de klacht.
Mentaal Beter
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Steijnlaan 12
1217 JS Hilversum
Klachtenfunctionaris@mentaalbeter.nl
Telefoon 06 121 01 215